Poniżej kolejna propozycja - zdrowego i pożywnego - zielonego koktajlu: świeży, zielony ogórek, seler naciowy, jarmuż, świeży imbir, ...

27 Komentarzy

Poniżej kolejna propozycja - zdrowego i pożywnego - zielonego koktajlu:

  • świeży, zielony ogórek,
  • seler naciowy,
  • jarmuż,
  • świeży imbir,
  • pomarańcza
  • 1/2 łyżeczki młodego jęczmienia,
  • woda (wg uznania - będzie mniej lub bardziej gęsty)

Czas przygotowania ok. 5 minut

Smacznego!

Napisz w komentarzu, czy Ci smakowało :)



Podobne wpisy

27 komentarzy:

  1. Mniam :) robię bardzo podobny koktajl i jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ja nie bardzo lubię imbir. Wiem, że jest bardzo zdrowy i czasem nawet dodaję do trochę do potraw wbrew sobie, ale tu chyba bym nie dała rady. Spróbuję bez imbiru i powiem, jak smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać koniecznie :*
      co do imbiru to ja go pokochałam od samego początku, może spróbuj wersji sproszkowanej?

      Usuń
  3. Jak wspominałam piję co rano. Ulubione połączenie to szpinak/jarmuż, banan i sok pomarańczowy. Smakuje jak żelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ciekawe porównanie, a mówisz do wielkiej fanki żelków będącej aktualnie na detoxie :D

      Usuń
  4. Zielone koktajle to jest to! Staram się je pic co najmniej raz w tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! życzę aby jeszcze częściej zielone koktajle gościły w Twoim planie tygodnia :D

      Usuń
  5. Przyznaję, że nigdy nie piłam koktajlu ze świeżym ogórkiem! :D Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepyszny, naprawdę polecam! u mnie to absolutna baza, zwłaszcza, że zawiera bardzo dużo wody także wykorzystuję go do tego aby koktajl był np. rzadszy - zamiast dodawania wody z butelki :)

      Usuń
  6. Cudowne i bardzo ciekawe połączenie. Jestem fanką zielonych koktajli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja również! Na pewno będzie więcej inspiracji na blogu :)

      Usuń
  7. W życiu nie piłam takiego coctailu. To już chyba nieco wyższy level. Zatrzymałam się na typowo owocowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kochana, wbrew pozorom i smakują bardziej niż z samych owoców :D

      Usuń
  8. O to cos dla mnie, akurat na wzmocnienie odpornosci. Musze wyprobowac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! daj proszę znać czy Ci zasmakowało :D

      Usuń
  9. Jakoś nie mogę przekonać się do jarmużu - dla mnie to pachnie jak zgniła kapusta i smakuje tak jakoś dziwnie - a próbowałam już robić chipsy i wrzucać do shake'ów. Może po prostu wymienię jarmuż na szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam również szpinak! moim zdaniem lepiej sprawdza się w koktajlach, ale nie można z nim przesadzać, ponieważ w za dużych ilościach obciąża nerki.

      Usuń
  10. Yummmy, looks amazing * Thanks for sharing sweetie :)
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jarmuż, szczególnie w koktajlach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zielone koktajle :) Ostatnio z lenistwa koczy się na dodaniu młodego jęczmienia, ale warto byłoby zmiksować coś z jarmużu czy szpinaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam znajomego, które takie koktajle pije w pracy. Powiem szczerze, że długo nie mogłem się przekonać do nich, bo wygląd nie do końca mnie zachęcał, ale w smaku to jest rewelacja! :)
    Polecam mocno i szczególnie na jesień i zimę, kiedy trzeba się wzmacniać. Ja wrzucam jeszcze do wszystkiego kiwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, też lubię kiwi w koktajlach. Kolega przygotowuje w pracy takie koktajle czy przynosi już zrobione? :)

      Usuń
    2. Przynosi zrobione :)

      Usuń